Obchodné podmienky vernostného programu TOPCHOD
I. Úvodné ustanovenia
1. Vernostný program TOPCHOD (ďalej aj ako „vernostný program“ alebo len „program“) je prevádzkovaný spoločnosťou TOP PREKLADY, s.r.o., Pražská 35, 811 04 Bratislava 1, IČO: 35972351, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., vložka číslo: 38908/B; ďalej len „TOP PREKLADY“. TOP PREKLADY a jej dcérske spoločnosti sa ďalej na účely tejto zmluvy označujú ako „Prevádzkovateľ“.
2. Vernostný program je určený výhradne pre vybraných klientov Prevádzkovateľa. Cieľom vernostného programu je priniesť výhody vybraným klientom Prevádzkovateľa, ktorí si plnia svoje záväzky, vo forme darčekov, služieb, zliav a iných benefitov.
3. Klientom sa pre účely tohto vernostného programu rozumie taká vybraná právnická alebo fyzická osoba (ďalej „klient“, „zákazník“ alebo „účastník“), ktorá si u Prevádzkovateľa objedná minimálne jednu službu a za túto objednanú službu zaplatí v zmysle vystavenej faktúry.
4. V prípade neuhradenia vystavenej faktúry v uvedenom termíne splatnosti má Prevádzkovateľ právo nezaradiť danú osobu do vernostného programu, alebo ho z programu vylúčiť bez akéhokoľvek nároku na uplatnenie výhod a bonusov programu TOPCHOD zo strany klienta.
5. Vernostný program TOPCHOD (ďalej tiež „vernostný program“ alebo „TOPCHOD“) je založený na princípe zbierania bonusových bodov za uhradené faktúry. Následne má klient možnosť si nazbierané body vymeniť za ponúkané darčeky, služby, zľavy a iné benefity, ktoré sú súčasťou vernostného programu TOPCHOD.
6. Vernostný program TOPCHOD je možné využívať prostredníctvom webovej stránky https://www.top-preklady.sk/TOPCHOD, ktorá obsahuje všetky informácie o programe, registračné formuláre, objednávkový formulár, zoznam darčekov, služieb, zliav a iných benefitov, ako aj aktuálne platné obchodné a prevádzkové podmienky programu.
7. Akýmkoľvek zapojením sa do vernostného programu TOPCHOD, najmä však použitím svojho prihlasovacieho mena a hesla pre vstup do stránky www.top-preklady.sk/TOPCHOD deklaruje klient dobrovoľný a úplný súhlas so všetkými podmienkami a ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
8. Okrem týchto obchodných podmienok sa vernostný program TOPCHOD riadi platným Obchodným zákonníkom, ako aj inými platnými legislatívnymi ustanoveniami Slovenskej Republiky.
9. Prevádzkovateľ má právo kedykoľvek upraviť obchodné podmienky programu TOPCHOD, vrátane jeho úplného zrušenia. Tieto úkony môže Prevádzkovateľ vykonať bez nutnosti predchádzajúceho písomného alebo akéhokoľvek iného oznámenia účastníkom programu. Úkony v zmysle tohto bodu sú záväzné a platné pre všetkých účastníkov programu TOPCHOD.
10. Účastník programu sa zapojením do programu výslovne a v plnom rozsahu zrieka právnej alebo inej nárokovateľnosti na darčeky, služby, zľavy alebo iné benefity plynúce z účasti v programe TOPCHOD. Taktiež účasť v programe TOPCHOD je právne ani inak nenárokovateľná.
11. Prevádzkovateľ nepreberá ani priamu ani nepriamu zodpovednosť za akékoľvek prípadné škody materiálnej alebo nemateriálnej podstaty, ktoré by účastníkovi programu TOPCHOD vyvstali z jeho účasti v programe TOPCHOD alebo z aktivít a úkonov spojených s cieľom zapojenia sa do programu TOPCHOD.
II. Účasť v programe TOPCHOD
1 Nárok na zaradenie do programu majú všetci klienti Prevádzkovateľa, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v bode I.3 týchto podmienok, objednali si u Prevádzkovateľa služby v hodnote minimálne 24 eur a Prevádzkovateľ voči nim neeviduje žiadne neuhradené faktúry po splatnosti. Účasť v programe vzniká automaticky, ak klient nevyužíva u Prevádzkovateľa vernostnú zľavu. Klient, ktorý už pred spustením programu využíval vernostnú zľavu, môže požiadať o zaradenie do vernostného programu a po vzájomnej dohode Prevádzkovateľa a Klienta bude výška jeho vernostnej zľavy upravená.
2. Vybraní klienti Prevádzkovateľa, ktorí spĺňajú podmienky pre účasť v programe, dostanú najneskôr do 15 dní od úhrady prvej faktúry personalizovaný email, ktorý bude obsahovať informácie s možnosťou prihlásenia/registrácie do vernostného programu TOPCHOD.
3. Práva a podmienky uvedené v týchto obchodných podmienkach prislúchajúce účastníkovi programu TOPCHOD začnú plynúť až prvým prihlásením sa do programu TOPCHOD pomocou web stránky https://www.top-preklady.sk/TOPCHOD.
5. V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov je potrebné kontaktovať Prevádzkovateľa prostredníctvom e-mailovej adresy Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
6. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo nezaradiť alebo vylúčiť klienta či záujemcu z vernostného programu TOPCHOD, a to aj bez udania dôvodov svojho rozhodnutia.
III. Vernostné body (Topíky), výber (objednanie) položiek, reklamácia, nenárokovateľnosť
1. Vernostné body (ďalej tiež „Topíky“) získava účastník programu TOPCHOD na základe úhrady faktúr vystavených Prevádzkovateľom za účastníkom objednané služby.
2. Vernostné body sa na konto účastníka pripíšu najneskôr do 18 dní od úhrady vystavenej faktúry.
3. Hodnota vernostného bodu sa vypočítava na základe nasledovného vzorca: 1 vernostný bod = 1 €. Bodová hodnota sa zaokrúhľuje matematicky na celé čísla. Ak hodnota uhradenej faktúry dosiahne, napr., hodnotu 160,50 €, účastníkovi bude pripísaných 161 bodov.
4. Termínom úhrady faktúry je deň, kedy bude hodnota faktúry pripísaná na účet Prevádzkovateľa. Bonusy a zrážky na základe termínu uhradenia faktúry sú nasledovné:
a) V prípade úhrady faktúry skôr ako v deň splatnosti sa klientovi pripíše navyše 1 vernostný bod za každý deň, o ktorý bola faktúra uhradená pred dňom splatnosti.
b) V prípade úhrady faktúry presne v deň splatnosti sa klientovi pripíše zodpovedajúci počet bodov podľa výpočtu vyššie.
c) V prípade úhrady faktúry po lehote splatnosti sa klientovi odpočíta 20 percent vernostných bodov z celkového počtu bodov prislúchajúcich uhradenej faktúre.
d) V prípade úhrady faktúry po zaslaní 1. výzvy sa klientovi odpočíta 50 percent vernostných bodov z celkového počtu bodov prislúchajúcich uhradenej faktúre.
e) V prípade úhrady faktúry po zaslaní 2. výzvy nebudú účastníkovi pripísané žiadne body.
f) V prípade úhrady faktúry po zaslaní 3.výzvy nebudú účastníkovi pripísané žiadne body a súčasne sa mu vynuluje celkový počet dosiahnutých bodov.
4. O aktuálnej výške svojich vernostných bodov je účastník informovaný nasledovne:
a) Na stránke www.top-preklady.sk/TOPCHOD po prihlásení do TOPCHODU vo svojom osobnom profile v Časti „Moje body“.
b) Formou informačného e-mailu, ktorý bude účastník dostávať bezplatne na svoju e-mailovú adresu najviac 1-krát mesačne.
c) V prípade akejkoľvek pochybnosti alebo nezhody je jediným platným kritériom stanovisko Prevádzkovateľa.
d) Za prípadné tlačové či informačné chyby na stránke www.top-preklady.sk/TOPCHOD alebo v zaslanej e-mailovej správe nepreberá Prevádzkovateľ ani administrátor web stránky či odosielateľ e-mailovej správy zodpovednosť.
5. Účastník si môže vybrať darčeky, služby, zľavy alebo iné benefity uvedené na stránke https://www.top-preklady.sk/TOPCHOD, pričom celková bodová hodnota (súčet) týchto položiek musí byť nižšia alebo rovná hodnote vernostných bodov účastníka.
6. Výber, resp. objednanie položiek zrealizuje účastník formou nástroja „Nákupný košík“ uvedeného na stránke https://www.top-preklady.sk/TOPCHOD po prihlásení sa do svojho konta.
7. Pre korektnú objednávku je nevyhnutné postupovať podľa jednotlivých výziev a krokov nástroja „Nákupný košík“, uvedeného v bode III/6.
8. V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov je nevyhnutné kontaktovať Prevádzkovateľa prostredníctvom e-mailovej adresy Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
9. Prevádzkovateľ nepreberá zodpovednosť za prípadné technické problémy s použitím nástroja „Nákupný košík“.
10. Prevádzkovateľ nepreberá priamu ani nepriamu zodpovednosť za akékoľvek prípadné majetkové alebo nemajetkové škody vzniknuté účastníkovi a/alebo iným osobám, spojené s objednaním, doručením, vlastnením, užívaním, požičaním, darovaním alebo predajom, či akýmkoľvek iným použitím darčekov, služieb, zliav a iných benefitov spojených s programom TOPCHOD.
11. Akékoľvek prípadné reklamácie objednaných darčekov, služieb, zliav a iných benefitov spojených s programom TOPCHOD je potrebné riešiť priamo s Prevádzkovateľom
12. Finančná náhrada, finančné preplatenie či akákoľvek iná nárokovateľnosť na položky uvedené v bode III/10 ako aj v iných bodoch týchto obchodných a realizačných podmienok nie je možná.
IV. Doručenie objednaných položiek
1. Na stránke https://www.top-preklady.sk/TOPCHOD/index.php/dorucenie sú uvedené informácie o termínoch a spôsoboch doručenia jednotlivých darčekov, služieb, zliav a iných benefitov vzťahujúce sa na štandardné podmienky a nevzťahujú sa na prípady, kedy je nedoručenie alebo neskoršie doručenia zapríčinené chybným vyplnením objednávky alebo vyššou mocou.
4. V prípade poškodenia darčekov, služieb, zliav a iných benefitov zapríčineného zlými alebo nevhodnými dopravnými podmienkami je potrebné túto skutočnosť bezodkladne, t. j. najneskôr do 6 hodín od prevzatia zásielky oznámiť Prevádzkovateľovi prostredníctvom e-mailovej adresy Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
V. Záverečné ustanovenia
1. Tieto obchodné podmienky sú dostupné v aktuálnom znení na stránke https://www.top-preklady.sk/TOPCHOD/.