Kto môže nakupovať v TOPCHODE?
V TOPCHODE môžu nakupovať vybraní klienti prekladateľskej spoločnosti TOP PREKLADY, s.r.o., ktorým bolo pridelené prihlasovacie meno a heslo.
Ako môžem získať prihlasovacie meno a heslo?
Meno a heslo bude pridelené a zaslané vybraným klientom na e-mail najneskôr do 15 dní od uhradenia prvej objednávky.
Potrebujem peniaze na to, aby som „nakúpil“?
Nie, na nákup v TOPCHODE peniaze nepotrebujete! Nakupovať môžete za nazbierané „topíky“.
Čo sú „topíky“?
Topíky sú vernostné body, ktoré sa dajú získať na základe objednávok v prekladateľskej spoločnosti TOP PREKLADY.
Ako môžem získať topíky?
Topíky pripisujeme na konto každého klienta podľa hodnoty realizovaných a vyplatených objednávok, ak si v danej objednávke neuplatnili vernostnú zľavu.
Ako nakupovať?
Nakupovať sa dá prostredníctvom webovej stránky https://www.top-preklady.sk/TOPCHOD, kde je okrem iného aj objednávkový formulár a zoznam služieb, darčekov, zliav a iných benefitov.
Ako si obnoviť heslo?
Ak si prajete obnoviť heslo, stačí kliknúť na link "nepamätáte si heslo", vpísať Váš email do kolonky a odoslať. Následne Vám zašleme nové heslo.
Ako si zmeniť heslo?
Ak si prajete zmeniť heslo, stačí kliknúť na položku menu "Môj profil", a v následne zobrazenej stránke zmeniť heslo a potvrdiť.
Kedy a ako sa mi pripisujú body?
Body sa pripisujú na Vaše konto vždy po uhradení faktúry automaticky.
Koľko bodov získam za svoju objednávku?
Hodnota vernostného bodu sa vypočítava na základe nasledovného vzorca: 1 vernostný bod = 1 €. Ak hodnota uhradenej faktúry dosiahne, napr., hodnotu 160,50 €, pripíše sa Vám zaokrúhlene 161 bodov. Ak uhradíte faktúru v deň splatnosti, pripíše sa Vám presný počet avizovaných bodov podľa vzorca. Ak zaplatíte faktúru po lehote splatnosti, budú Vám s celkového počtu vernostných bodov strhnuté body za neskorú úhradu.
Kde si môžem pozrieť stav mojich bodov?
Stav Vašich bodov si môžete pozrieť po prihlásení na Vaše konto alebo podrobný prehľad po kliknutý na záloźku "Moje body". Tiež sa zobrazuje vždy v emaile, v ktorom Vám odosielame vyhotovenú objednávku.
Ako poslať body inému užívateľovi?
Ak si prajete, aby Vami nazbierané body mohol využiť niekto ďalší z firmy, stačí, keď nám emailom uvediete, koľko bodov chcete venovať konkrétnej osobe a my body v rámci vašich kont presunieme.